yusra60
Bebekler doğduğu andan itibarinden rızık olarak Allah tarafından verilen anne sütleri vardır. Öncelikle bilmenizi isterim ki siz emzirmekten vazgeçmediğiniz sürece sütünüz hep olacaktır. Fakat bebekler (hele 1 aylıkken) dünyaya adaptasyon süreçlerini hala tamamlayamadıkları için hem gaz sancısı çekip hem aynı anda ememezler. Bu bir süreç, inişli çıkışlı geçecektir canım anne. Oğlum 9 ay 23 günlük. Aynı yoldan geçtik, hatta emzirme danışmanı ile görüştük. İnanın faydası olmadı. Ben çözümü sabretmekte, çabalamakta, her yöntemi denemekte (yürüyerek emzirme, ninniler söyleyerek emzirme, sakinleştirip emzirme) buldum. Çok, çok zor da olsa ne kadar isterse okadar emzirdim zorlamadım. Bana az geldi fakat o doydu, kilosu hep iyiydi. Şimdi “niye emmedi”, sonra “niye yemedi”, “niye uyumadı”, “niye dersini çalışmadı” anneler olarak hep içimizde sorularla büyüteceğiz onları. İnanın bana hepsi kendi adına birer süreç ve hepsi geçiyor. 🌹