Benim bebeğimde 52 günlük canım, ara sıra bizde de oluyor. 3 olasılık var bu konuda araştırdıklarıma göre. Birincisi, gaz sancısı geliyordur. Sakinleştirip gazını çıkarttır masaj hareketleriyle, ama hem üstten hem alttan dene. Sonrasında tekrar emzirmeye çalış. İkinci şey de, bebek en baştaki kolay çekilebilen sütü aldıktan sonra yağlı süte geçiyor. Ama yağlı sütü çekmek biraz daha efor sarfettirdiği için zaman zaman buna üşenebiliyorlar. Ya da üç, yediklerin süte tat verir hatta ruh halin bile sütünü etkiler, bebek sütün tadını beğenmiyor olabilir. Sütün minerallerini tadını güzelleştirmek için falan kuruyemiş ve sade soda öneririm. Sütünün olmadığını sanmıyorum benimkiler de yumuşak oluyor akşama doğru, ama gündüz uyandığımda taş gibi oluyorlar. Gündüz süresince dinlenemiyor, uyuyamıyor olduğumuzdan süt verimli üretilemiyor, ama uyku halinde vücut sütü çok güzel öğütüyor. Bu duruma dikkat et, sabah uyandığında bir fark görürsün mutlaka göğüslerinde. Ben başlarda gözle görülür fışkıran bir tazyik de görmüyordum. Ama birkaç gündür kızım memeyi emerken birden bıraktığında küçük bir tazyik fışkırırken görebiliyorum. Ha bir de aklıma şöyle bir olasılık daha geldi, atak haftasına girmiş olabilir. İnternette hesaplayan siteler var, 3 aşağı 5 yukarı doğru zamanı tahmin edebiliyorlar. 😂🙏🏻