tavsanveannesi eslemsiii bizimkide 10.5 aylık kiminle konuştuysam bu durum var bu aylarda uyku gerilemesimi var acaba
Albayrakokur Tprk1802 kaç aylıktı sizinki düzelme varmı peki uykusunda ya bakıyorum çoğu annenin bebeği uyyor destekten desem illaki hepsi bi destek var sallıyor, kucağında , ayakta vs büssrü çeşit var o şekilde 2 3 saat uyyan bebekler var anlamadım gitti şu işi
minnakbaby Albayrakokur ben kucakta sallyarak uyutuyorum ve saatlerine uyuyorum gunduz uykulrina dikkat ediyorum az uyutmamya calisiyorum ve gece cok sik uyanmiyor 3 4 saat uyuyor enerjisini atar yorulursa 5 6 saat bile uyuyor geceleri. Ama gunduz iyi uyumazsa gece daha sık kalkiyor bunlara dikkt edin sizin de uyur gece imknsiz degil 😊
minnakbaby eslemsiii tam yorulmuyor enerjisini atamiyor olabilir. O aylarda benim de oldu uyuma saatini biraz esnettim hem gunduz guzel uyudu hemde gece normale döndü. Belki gunduz uykularinda sıkıntı vardir az yada cok uyuyordur yanlis saatte uyuyordur bi suru sebebi olabilir
eslemsiii minnakbaby gündüz uykusu maksimum 1,5-2 saat kadar oluyor mesela şimdi uyudu ya akşam 8 gibi tekrar uyku istiyor ama bu uykuyu devam ettiremiyoruz gündüzün 2. Uykusu sanıyor heralde 🤷🏻♀️
eslemsiii minnakbaby 4te uyuduğumuz için 12-1 gibi kalkıyoruz ama uyuduktan uyanana kadar saat başı emmeye kalkıyor 😕
Merve_96 eslemsiii destekli uyuduğu için derin uykuya geçişi kendi sağlayamıyor sallıyormusunuz memede mi uyuyor yada nasıl uyutuyorsunuz ? Birde uyuduğu saate bakıp kalkıcağı saati hesaplayın 10 15 dk önce uyanmadan yanına gidip hafif dürtün tepki versin yarı uyanık gibi sonra tekrar pışpışlayın yada sallıyorsanız sallayın bu şekilde denediniz mi hiç ama hemen olmasını beklemeyin biraz ısrarcı olun uyandıktan sonra yarım saat müddet var yarım saat boyunca uyutmaya çalışın eğer uyumazsa odadan çıkın ve bir 5 dk sonra yanına gidip günaydın diyip alın yataktan eğer salladınız uyumadı hemen alırsanız çocukta aa bak ben uyumuyorum annem beni alıyor mesajını vermeyin her uykuda bunu yapmalısınız zamanla olucaktır bu uyku konusu çok ince bir çizgi azıcık sabır gerektiriyor ama denemekte fayda var biraz uğraşın
eslemsiii Merve_96 emerek uyuyor hep daha önce babası yanına alıp pış pışladığında uyuyordu onla ama artık uyumuyor zaten emzik tutmadı uykusunda parmağını emiyor bazen eli örtüsünün altında kalınca bulamadığı için de uyanıyor. Nefes aldan uyanıyor benim kız ☺️ Dediklerinizi deneyeyim bakalım nasıl olacak. Teşekkür ederim 🌸
minnakbaby eslemsiii once su saatleri duzeltmeniz gerek sabah 6 7 gibi uyanmasi ideal bunun icin de ya aksamki uyutmayin biraz bekletin ve direk gece uykusuna gecsin yani bilmiyorjm baska turlu nasil olur ama 4te uyumasini duzeltmeniz gerek degilse olmaz saatleri karismis. Bide emerek uyutmayin kucakta uyutun dha iyi
Pinarbek eslemsiii acaba burnu tıkalı olabilir mi benim bebeğimde gece yatiriyodum yarım saat sonra ağlayarak uyaniyodu burnunu temizledim şimdi uyanmadan uyuyor
eslemsiii Pinarbek bu durum bi yeni değil ki canım kızım hep böyle. Ama geçen haftalarda ailecek hasta olduk evet o zaman burnu tıkalıydı 1 hafta öyle oldu saysak bile artık bişeyi yokki acaba hastalık döneminde iyice alışkanlık mi yaptı bunu onuda bilemedim
Pinarbek eslemsiii anladım canım ben kızımi güzelce yıkadım burnunu iyice temizledim ondan sonra çok rahatladı belki senin bebeğinde rahatlar
eslemsiii Pinarbek burnuna kesinlikle dokundurtmuyor uykusunda bile hemen eliyle itiyor beni zor zahmet bi sprey yapabiliyorum aspiratörle temizlememe bile izin vermiyor 🤦🏻♀️
morsevenanne eslemsiii bizde 11 aylığımız aynı durum maalesef. Yarım saatte bir uyanıyor emerek yine sonra zor dalıyor
eslemsiii morsevenanne mesela sabah karşı 4’te uyuduk 12:30-1 gibi uyandı 3’te uyudu ve az önce uyandı daha 🤦🏻♀️ Garip bi düzensizlik var 🤷🏻♀️
Pinarbek eslemsiii ayni benim kızda asla elleyemiyorum anca yıkarken burnuna giren suyla kendi cikiyo, yoksa mümkün deil dokundurmuyo
morsevenanne eslemsiii ya bizim gece gündüz ayırt edip ona göre uyanıyor ama sürelerde sıkıntı var gece 11 de uyukuya geçiyor 3 e kadar yarım saatte bir kalkıyor dalmıyor sonra dalınca 1 saatte bir kalkıyor sabah 10 a kadar falan 😂