Canim benim bende çok çektim nerdeyse 3 aya kadar evet normal anne sutu alan bebekler için ama bebegim çok rahatsiz oluyordu doktor bağırsak duzenleyici damla verdi çok rahatladık şükür yavaş yavas damla sayısını azaltarak da biraktim artık kendi yapiyor çok rahat evet damla biraz pahalı ama baya etkili ismi de SYMBI SYS BIFIDROP.