Elizim08 canım benim bebeğim de iki bucuk aylik başından beri haftada bir kaka yapıyor doktorlar col normal dedi sadce anne sutu aldığı icin dedi zeytinyağı dedi bi iki damla verdi ama yağı deneyim olmadı damlaları kullanırım dedim biogai damla kullandim hic ise yaramadi sab simlix verdi almadim ama yağ ise yaradi düzenli olarak sutume karıştırıp cay kaşığı veriyorum once alti gune düştü gecen hafta 5 gune düştü bugunde 4 gunwle düştü yavas yavas topluyoruz sukur sende sabret yaga devam et bence