Ben sırf temiz içerikli olduğu için sleepy kullanıyorum 4.5 aydır hiç pişik problemi yaşamadım ama sızdırma problemini çokça yaşıyorum ay ilerledikçe kaka koyulaşıyor o zaman belki sızdırma olmaz diye umuyorum. Prima pişik yaptı kızımda bi de sleepy kadar temiz içerikli değil. Bir de sleepy her zaman sızdırmıyor bebeğin kaka yaptığı pozisyona bağlı sızdırıyor