busra2626 tugcebuyuktas molfix pure&soft bizde pisik yapmıştı sleepye gectik sukur memnunum sadece ic lastikleri çok sıkı iz yapıyor
Twns tugcebuyuktas ben başta prima pampers pure kullanıyordum çok memnundum ama çok pahalı olunca bi süre sonra alamadım sleepy e geçtim başta aldıklarım bacaklarda iz yapıyordu ama sonra kilo aralığında olan bez numarası değil de alt sınıra yakın numaraya göre aldım şu an iyi hatta geçen gün oğlum bayaa kaka yapmış hiç sızdırma olmamıştı hoşuma gitti
Miraa59 Canım ben hep sleepy kullandım 7 aylık kızım hiçbir sıkıntısını görmedim ama her çocuğun bünyesi vücudu bir olmuyor bazılarında çok iyi olan bez bazılarında pişik yapıyor o yüzden kesin bişey diyemem ama ben memnundum
Tugceokan Miraa59 canım benim bebegim 27 günlük 2 numara slepy kullanıyoruz simdi bez alıcam tekrar 3 numara mı alsam
Berenniimmmm Benim bebeğimde 7 aylık doğduğundan beri hep sleepy kullandım ve hiç bi sorun yaşamadım.her bebekte degisir tabii ama denemenizi tavsiye ederim
Dilekkucuktepe busra2626 bizi de pişik yaptı sleepy beze gevtik şükür geçti ben ic tarafindaki lastiklerini kopariyorum öyle deneyebilirsin merak etmez sızdırma kakayi dışarıya kacirma gibi bisey yapmiyo 🤗
Berk2020Mert2008 tugcebuyuktas bizde 6 aylık olacağız ben bir kere deneyeyim dedim resmen pişik oldu hemen hopp Prima premiuma dönüş yaptık bize yaramadı sleepy ama kardeşim iki kızına da onu kullandı çook memnundu
Ogretmen34 tugcebuyuktas hayır önermem sızdırıyor bikmistim artık her gün pislenen kıyafet değiştirmekten
Durukusunannesii tugcebuyuktas Valla ben önermiyorum hep taşırma yaptı ve kızıma pişik yaptı pişik olayı her çocukta bir degıl ama taşırdgnı çoğu kişiden duydum
Alpingo tugcebuyuktas kesinlikle önermyorm hele kii primadan geçiyorsan,ben molfix pure and soft aldım coook gğzel prima pure ya cok benziyo gündüz molficx gece prima kullanıyorum
Misssimsek tugcebuyuktas 6 aylık olacaz doğduğundan beri sleepy kullanıyorum çok memnunum. Eşim geçen gün molfix almış bitiremedim bile. Son sipariste birde gece kulodu aldım denemek için ondan da çok memnun kaldım. Hatta cirtli bez kadar lastik izi de yapmadi.
Rihle tugcebuyuktas bende önermiyorum pişik yapıyo lastiği çok sıkı sızdırıyor daha sayım mı. Prima aktif bebek en iyisi
KahramanAnne tugcebuyuktas Vallahi molfix pure soft kullanıyoruz markette bulamayınca sleppy 4 numara aldık molfixin üstüne böyle berbat naylonsu bir bez görmedim asla memnum kalmadım .
Mom25 tugcebuyuktas bızde sleeyp kullanıyoruz sızıntı ,pişik yapmıyor sadece bıraz lastık izı yapıyor onun dısında memmunum
Medusafer tugcebuyuktas 1 kere denedim pişik oldu bebeğim birahane asla bezi bırakana kadar primaya devam
ozge3747 tugcebuyuktas Ben de primadan sleepye geçtim daha doğrusu gündüzleri sleepy kullanıyorum memnunum bir sıkıntı yaşamadım ama dokusu primaya göre daha kalın ve kağıt gibi. Bence hiçbir bez primanın yerini tutamaz. Ben dönüşümlü kullanıyorum
Duru345 tugcebuyuktas her bebeğin bünyesi farklıdır canım bende sleepy kullandım pişik sorunum olmadı ama sızdırma çok yaşıyordum