TolgAsenAlya 23 de başladım 105. 9 yani 106 say sen onu 😄 şuan tartıldım 102. 1 napıyorum et ot beslenme, sabah ev işi hızlı mood, ardından açıyorum oyun havaları halay vs evde deli gibi dans 😄😄 eğleniyorum cidden, öğlen leslie akşam 9 gibi koşu bant 45 dk ve kol çalışıyorum, sabah aç karna sıcaga Bi tık yakın ılık su, günde 2 yeşilçay, if şeklinde beslenmeye başladım çünkü uyunamıyorum, yani 2 öğün, öğlen yeşilçay meyve yapıyorum, deneyin kesinlikle ödem muhtemelen gitmiştir, ama nasıl hafifim, aslaa ekmek, pilav vs vs hiçbişey yemiyorum, oğlumun doğum gününe diye bir hedef koydum kendime, çünkü 4 sene önce 63 kg olan biriydim☹️ hamilelikte sadece 10 kg aldım. Bir hedef koyun bence Bi özel tarih, oğlumun DGM gnu koymanın sebebi, hiç hamilelik de olsa foto çekinmedim, çünkü gördükçe daha sinir olurum, kendime saklasam bile asla çekiniyorum, ki aşırı sağlık sorunlarım çıktı, yani kendinize sebep bulun, instagdan motive nasılsın edecek aşırı kilo vermiş veren insanlar var, onları takip ediyorum gazlanıyorum, inşallah yol uzun ama asla pes etmiycem, nisana kadar veririm epey, bu yaz neden bizim yazımız olmasın ki, yapış yapış terle gezmek mi? (Kiloladna kaynaklı) yoksa ortalığın tozunu attırmak mı? 🤩🤩 Bugün 6. Günümdü mesela