Yagmursonrasitoprakkokusu canım bizde 2 ay 3günlüğüz çok gazlı ve kolik bir oğlum var ve tarif ettiğin gibi gündüz memede huzursuz ağlıyor sürekli ben mama da vermiyorum hiç. 2.ay büyüme atağı olarak geçiyormuş bu süre. Emziriyorum ağlıyor uyutmaya çalısıyorum ağlıyor ve uyumuyor ağlıyor gazı gelior ağlıyor. Bugün öğlen 2den bu saate kadar kaç kere emzirdim unutmayı denedim bilmiyorum 🤷🏻♀️ Sadece sabır gerektiriyor. Gece sütün varsa gündüz de vardır, bebeklerimiz artık daha kuvvetli çekiyor ve çabuk bitiyor süt. Ben öyle düşünüyorum. Üzüp yıpratma kendini. 😇