Yagmursonrasitoprakkokusu ben de böyle düşünüyordum gerçekten sütüm gündüz azdı gece çok, doymuyor o yüzdende uyumuyor gündüzleri diye düşünüyordum .sağınca 30 cc çıkıyordu sadece .emzirme desteği aldım ve bunun böyle olmadıgını öğrendim .bebeğinizin emme ritmiyle sagımın aynı olmadığını ,vücudun bebek emerken bile süt ürettiğini,sütün çoklugunun küçük göğüs ve büyük gögüsle alakası olmadığını,sütün fazlalaşması için piyasada satılan ürünlerin bir işe yaramadığını öğrenmiş oldum .mama kullanıyordum bıraktım .sütüm gayet yetiyor artık ,hem bebeğim mutlu hem ben .Bunun tek bir sebebi var oda sık emzirmek güzel anneler . Yani arz talep ilişkisi ,bebeğimiz istiyor vücudumuzda ona yetecek kadar süt üretiyor🦋