Bende lens kullandım yılda 6ay bitince tekrar almıyordum yani onun dışında gözlük 👓 de kullanıyorum 🙃 5 6 yıl böyle devam etti .. son bir yıldır kullanmadım hiç.. ama bana nedense hiç yaramadı her takmam da gün sonunda gözde batma kızarma oluyordu ..hijyenine çok dikkat ediyorum, süresi de geçmiyor yeni yeni paketini açıp takıyorum yani ilk takmam da bile öyle oluyprdu maalesef 😞 yoksa büyükk rahatlık ..