Kizlae iyi akşamlar ben 5 aydir numaralı gozluk kullanıyorum ama takamiyorum bir turlu alisamadim dışarıya çıkınca da sıkıntı oluyor lens kullanmak istiyorum ama doktor gozluk verirken söylemiştim 1 sene gozluk kullan sonra dedi hemen lens kullanan oldu mu yada numarali lens almak için doktordan yazdırmak mi gerekiyor