sibellbuglem Canım benim kiziminda kafasında çıkmıştı konak zeytinyağı falan yaptım hep ama bizimki geçmedi sonra semabed diye samsupan var her banyoda onu kullandık çok şükür geçti bide banyodan sonra bebisin kafasını iyice kurutmalisin canım oda konak yaparmış bizim hep sampuandan dolayı oldu dalın öteki şampuanlar bize yaramadı semabed şampuanı önerdiler konak için aldık ve iyi ki aldık konak geçti. Ama sorun etme fazla her bebekte olurmuş bu egzama olmadığı sürece korkacak birşey yok demişti bana doktor egzama çünkü heryere yayılırmış umarım tez zamanda geçer 🙏💜