Annebebek58 yani şöyle söyleyeyim ben zaten sağlıklı ve düzenli beslenmeye çalışıyorum. Sutu sadece bir çaya başlamamak gerekiyor. Zaten kullanım önerisinde 3 ana 3 ara öğün beslenin çayın yanında fındık fıstık ceviz tüketin yazıyor. Suan ben bir sorun yaşamıyorum cok şükür .