Tubaysr Kızlar bebeğim 4 aylık daha önce de süt arttırma için post açmıştım doğumdan beri sütüm az meme+mama besleniyoruz İnstagramda dilruba hanımın çayını önerdiler kullanan oldu mu süt arttırıyor mu
Kelebegimmmm Tubaysr kullanan nir sürü insan gördm. Bir etkisi yok. Bitki çayları da zararlı diyr danışmanlar
1234___ Çayın kullanmadım ama çok iyi Bi kadın hiçbir karşılık beklemeden bütün sorularıma cevap veriyor sütle ilgili en ufak bir şeyde hemen aklıma Dilruba hanım gelir süper bir kadın 🥰
Alpingo Kuzucum benim uyusamda dolmuyor gün içinde ve gece sütüm olmuyordu çay sayesinde ciddi oranda arttı
Seerdaay Tubaysr Eğer içtiğiniz çayı beslenmeyle desteklerden iz çok işe yarıyor 😊bol su için ve mutlaka ceviz, badem,hurma tüketin
Elfydr Seerdaay zaten kendiside bu yönde bilgi veriyor. Sonucla sihirli bir cay değil tabiki de duzenli beslenme bol takviye ve cay.
Elfydr Tubaysr bende bugün sipariş verdim deneyeceğim bakalim. Insallah ise yarar 5 aylik olduk cok şükür. Ama erkenden ek gidaya geçmek istemiyorum.
Elfydr birkizannesi instagramda Dilruba hanıma yazdım oda bana WhatsApp numarası gonderdi. O numaradaki bayanla iletişim kurdum. Deneyecegim bakalim.