Bissa rutin kontrol yapıyor. Takviye ilaçlar için ben soruyorum. 17.5 aylık olduk daha genel tahlil yapmadı. Bir de pipisinde yapışıklık varmış baya , bana bu güne kadar hiç söylemedi. Başka hastaneye götürdüm ve orada öğrenip hemen sünnet yaptırdım. 145 TL boşuna odemeyeyim deyip bıraktım ☺️