Giizzeemm E_idil_kus Pendik medicalpark Nagehan hanım varmış herkes çok memnun ben İzmir deyim kuzenlerim götürüyor
gmzcvk E_idil_kus kesinlikle Medipol Camlica’da Zeynep Akcöltekin dogumumu ve hamilelik surecimi birlikte gecirdik cok harika bir doktor, bundan sonra da rutin kontrollerimi kendisiyle devam ettirmek istiyorum ve oyle de olucak insallah
durununannesi18 E_idil_kus bende sancaktepe de oturuyorum 😊 bir kaç dr denedim ama memnun kalmadım. Bir arkadaşım delta da Şule hanımı önerdi. Gitmedim henüz ama virüsten dolayı 😏
gizmii Çocuk doktoru olarak soruyorsun sanırım canım Ümraniye Dr Mustafa aydın benim çocukluk doktorum şimdi bebeğimi götürüyorum özel muayenehane ama tek kelime ile mükemmel bir hekim
Mevara gizmii Mustafa aydına bende çok gitmek istiyorum ama muayene ücreti 250 çok geliyor 🥲 ne kadar süreyle kontrole çağırıyor?
Zeynebsmom gizmii benim kızım 18 aylık bende ona götürmeye başlayacağım gerçekten çok iyi bir hekim olduğu belli beğenerek takip ediyorum
gusako durununannesi18 deltada Gülşen Hanıma gidiyoruz bizde gayet memnunuz. Şule Hanım geçen yıl geldi bir kere nobetci olduğunda ona muayene olmuştuk.
tugceo92 durununannesi18 sancaktepede iseniz size yakin saygı hastanesi-fatma isgandarova. Çok çok iyi bir doktor. 1 kez giderseniz anlarsınız. Deltayı önermem.. hem fiyat olarak hem sırf parasına saçma sapan şeyler istiyorlar. bana yakin bir hastane orda kadın doğum tahir tosyaliyi tek geçerim sadece.
tugceo92 E_idil_kus saygı hastanesi-fatma isgandarova. Çok tatlı ve çok iyi ilgili bir doktor, azeri kendisi. Daha önce birlik hastanesinde idi bebeğim sarılık olduğunda falan aşırı ilgilenmisti. Maltepe tip merkezi- şehmir şimşek’te iyi bir doktor.
Sevgi21 E_idil_kus E_idil_kus doktor Nuran kıyak doğumunu yaptı müthiş bir doktor avicenna Ataşehir de
durununannesi18 gusako gülşen hanıma gitmiştim evet iyi bir doktor ama en son bir kaç tahlil fazladan istemişti sonucunda da pek ilgilenmemişti
durununannesi18 tugceo92 teşekkür ederim deneyeceğim. Kabızlık sorunumuz var gitmediğim doktor kalmadı bir de oraya gideyim bakalım😔
tugceo92 durununannesi18 o sorun bizde de var ama biz çocuk cerrahina götürdük çatlak vardı çatlak olayına da cerrah bakıyormuş heryerde de o bölüm yok bezmialem dragosta bulduk oraya götürdük. ilaçlara rağmen hala sorunumuz tam olarak duzelmedi kaka yapması bazen tam işkence oluyor yavruma kan ter içinde kalıyor :( ameliyatlık bir durumda yok dedi doktor ama bu boule gidecek sanırım çok zorlanıyor cunku