Forumu kullanalı 3 ay oluyor hiçbir posta yorum yazmam ama öyle kendinden emin ve demoralize eden bir yorum vardı ki dayanamadım sırf yorum yazmak için yeni hesap oluşturmak gerektiğini öğrendim(happy momdan geliyorum) kendime ayırmayı zor bulduğum vakti bunu yazmaya harcıyorum o denli asabım bozuldu yani. Covid hikayemi uzun uzun yazmak isterdim ama gerçekten o kadar vaktim yok. İnstagramda hikayelere ssvitledim süreci merak eden olursa bakabilir. Genel olarak anlatayım:
Birincisi eşim pozitif çıktı filyasyon geldi ilaç verdi gitti. E ben nolucam dedim siz emzirdiğiniz için ilaç veremeyiz, hamilelere ve emzirenlere sadece parol tavsiye ediyoruz dediler ve o yüzden test yapmaya gerek bile görmediler. Çok çok ağrım ateşim olursa günde 1 2 parol denildi sadece. E ben yeni doğum yapmışım vücut direncim eşimden daha düşük nasıl oluyor bu iş? Birimize sorgusuz sualsiz verilirken diğerine verilmiyorsa bu tedavi yöntemi ne kadar sağlıklı ne kadar kesin yargı kullanarak konuşabiliyorsunuz?
İkincisi ben kimse ilaç içmesin veya içsin yoksa ölürsünüz! Demiyorum hastalık her bünyede farklı seyrediyor ama sağlıkçıyım diye iddaa ettiğiniz ve bağlı bulunduğunuz bakanlığın politikası bile bu şekilde. Hamile ve emziren annelere kolay kolay verilmezken nasıl bu kadar negatif konuşup kesin yargıda bulunabiliyorsunuz?!
Üçüncüsü ben parol dahi kullanmadım. Eşimde keza öyle. Tamamen takviyeler ve beslenme ile atlattık. Bebeğimde oldu üstelik onca pür dikkate rağmen. Olacağı varsa olıyor ben 1 senedir evden çıkmıyorum ama olıyor işte. En ağırda bende seyretti sıralanan tüm belirtileri tek tek yaşadım ama ölmedim yani bu yorumu yazdığıma göre.
Bir elin beş parmağı bir olmadığı gibi her bünyede bir değil. Güvendiğim hekimlerin tavsiyesi ve etkinliği kanıtlanmış bir tedavi yöntemi varsa reddetmem. Ama şaibe varsa sorgulamak cahillik değildir. Aksine bşr şeye körü körüne fanatiklik yapmak en büyük cehalettir. Kişi kendi bünyesini en iyi bilendir. Ben kimseye ilaç iç veya içme diyemem ama kişisel tecrübem sorulursa ben ilaçsız atlattım. Bir kere stres ve beslenme her hastalığın temeli bunu unutmadan ve moral bozmadan yaklaşmak gerek felaket tellallığı yaparak hastalığın seyrini daha da kötüleştirmek istiyorsanız buyurun devam edin. Üslup var üslup var yani kötü tecrübe yaşamış olsanız bile!