@Deryadeniz58 canim ben emziriyordum ilac istemedim.ilk 5 gün iyiydim sonradan ogün kalp ve sırt ağrılarım başladı beni götürdüler covid ilac kullanmadim diye beni zaturre yapmış.herkeste bu şekilde olacak diye bisey yok ama bence ilaçlarını bastan ic. 6.gün ilaçlara mecburen başladım.tabi o süreçte emziremedim.atlatinca özel bi hastaneye gittim kendime baktırmak için.tabi 10 gün emzirmedim ama gittiğim doktor keşke emzirseydin emzirebilirdin dedi sende doktorlara sor istersen.canim cok geçmiş olsun💐bu arada ilk günden itibaren kekik yagi,c vitamini,d vitamini,sirke ihlamur,kuşburnu,ari poleni,limonlu su,kemik kaynattim bol meyve denemediğim şey kalmadi bol su içtim yinede beni kötü etkiledi o yüzden basta ilaçlarını kullan canim tek tavsiyem bu