Ezgiasya benimde kızımda bi haftadır var doktor çok küçük diye bişide vermedi buhar verin emzirin dedi öksürünce hep boğulacak gibi oluyordu kusamıyordu emerken hırıltılı emiyordu kafayı yiyordum annem bana geldi bi kaç günlüğüne zeytinyağını ılıtıp göğsüne sırtına bi güzel sürdü ovaladı sonda havluyu ısıtıp koydu iyice masaj yaptı kızım bi kustu bi kustu ne varsa attı 3 gün boyunca sabah akşam yaptı göğsü yumuşadı bide size buhar konusunda da şöyle diyim evde kendiniz suyu kaynatıp ince bi tülbenti üstüne koyup çocuğu üzerinde 5 10 dk bekletmek daha sağlıklı cihazdan daha iyi tabi bunları annelerimiz yapardı bizde iyi oldu size de çok geçmiş olsun 🙏🏻 Rabbim şifa versin