Ezgiasya canım 3 ay 15 günlükken oğlumda aynısını oldu ilk başta balgam vardı doktor sadece emzir geçer dedi ben 3 gün sadece emzirdim ama ilerledi oğlumun sesi gitti tamamen balgamdan ve sümükten tıkandı ve çocuk müşadede yattık hava verdiler daha sonra başka bir doktor gittik bu antibiyotik kullanmandan geçmez dedi kullandık aynı zamanda şırıngayla 2 mm serum fizyolojikle temizledim günde 1 paket otei bebe burun ucu bitiyordu düşün o ilaç bize çok iyi geldi kullanmasan daha kötü olur dedi doktor bende kullandım şuan atlattık çok şükür