elifsesiz Zorlamayın bence cocugu farklı markalar deneyin jel balık yagı yediriyorum ben kızıma markanın adı easyfishoil onu alın bi bakın yiyomu benimki agzına atıyo cigneyip yutuyo zor da degil yemesi
Mom83 Milamoms zincomega bizimkide içmiyordu portakal suyu sıkıp içine koy ver içer dedi öyle içirmeye başladım
Mom107 Milamoms möllersi deneyebililirsiniz tadı aroması iyi oğlumda şişeyi görünce direk geliyor içmeye bizim 1 yaşından sonra başladı içmeye bir tatlı kaşığı günde balık yağını biliyorsunuz zeka gelişimi için öneriyorlar soğuk deniz balıklarından üretilenleri özellikle