MayaLara tabi sunu da belirtmem gerek. Atak haftasi hesaplanirken simdiki dogum tarihine gore degil, tahmini dogum tarihine gore hesaplaniyor. Yani ben 38+0 da dogurmustum oglumu. Suan 4 aylik olmak uzere. Ama aslinda 40. Haftada dogursaydim 3,5 aylik olacakti. Yani 3,5 aylikmis gibi bakiyorum atak haftalarina. 40. Haftada doğurmuşsunuz gibi bakmaniz gerekiyor.