kubraa72 3 ay olana kadar uyku penceresine cok onem vermemistim. Daha dogrusu istesem de uyutamiyordum. Ayakta sallayarak, kucakta, memede vs her turlu sekilde neye denk gelirse oyle uyuyordu oturdugumuz odada. 3 aydan sonra tek bir odada uyutmaya karar verdim. Gece uykusuna gectigi odada gunduz uykularini uyumasini sagladim. Ayakta sallamayi kestim ve memedeyken yari uyanik sekilde yataga birakmaya basladim. Boylelikle memede de uyuyakalmamis oldu ve az da olsa desteksiz uyumaya basladi. Her 2 saatte bir bu sekilde uyutuyorum artik. Atak doneminde bozuldu tabi biraz ama yine de devam ediyorum uyudugu kadar. 😊
Yani demem o ki, gunduz uykularini duzene sokunca gece uykusuna gecisimiz kolaylasti. Sabah 8- aksam en gec 9 da uyuyoruz.