minikbirbal aliMommy sarımsak rendeleyip bastırmıştım bir kaç saatlik hafifletiyor. Ama çözüm antibiyotik oldu😅
Prenses-annesi1 Baturalpinannesi 2 diş ağrısıyla gittim antibiyotik kullandm geçti gibi çektiler 20liği şimdi azı dişlerden biri ağrıyor kırık zaten onun içinde antibiyotik kullanıyorum onada ya kanal tedavisi olcak yada çekicekler 20likleri tedavi etmiyolar genelde çekiyorlar
CaglaCeylin Disciye gitseniz? Dis hekimiyim ben. Emzirirken bile igne vurabiliyoruz adrenalin olmuyor icinde ignenin. Belki cürük vardir yada kanal tedavisi uygulanmasi gerekiyor. Gargara ve ilacla olacak isler degil bunlar hep