aliMommy Ağrıdan ölücem kizlar parol ictim gargara yaptım internette yazan bur çok seyi denedim bosss kesin agri kesiyor dediginiz bir çözüm var mi lutfen yazın
Prenses-annesi1 aliMommy tek değilsiniz bende 1 haftadır çekiyorum diş ağrsını kızım uyuyor kaç gecedir kalkıyorum diş ağrısına uyuyamıyorum bekliyim burda iie yarar bişey söylerler belki 🥺
minikbirbal aliMommy sarımsak rendeleyip bastırmıştım bir kaç saatlik hafifletiyor. Ama çözüm antibiyotik oldu😅
aliMommy Elfida-10 icerisinde yok atmis esim onun zaten bikac tane kalmis icsem ne olur aceba oglum uyuyor zaten emzirmiyorum yani suan
aliMommy Prenses-annesi1 neden doktora gitmedin benim aksam başladı alaksiz bir disim öldürüyor benu ağrısı hayatımda ilk defa dis ağrısı cekiyorumm
Prenses-annesi1 aliMommy giitim 20lik çektiler uyuşukluk geçince başladı yine ağrı tekrar gittim başka bir diş daha ağrıyomuş antibiyotik kullanıyorum 2 gündür ama hala ağrıyor
Elfida-10 aliMommy Naproksen sodyum, anne sütüne geçeceğinden emziren annelere verilmemelidir. yazıyor canım
Prenses-annesi1 Baturalpinannesi 2 diş ağrısıyla gittim antibiyotik kullandm geçti gibi çektiler 20liği şimdi azı dişlerden biri ağrıyor kırık zaten onun içinde antibiyotik kullanıyorum onada ya kanal tedavisi olcak yada çekicekler 20likleri tedavi etmiyolar genelde çekiyorlar