mirayybebek Nescafe 😄😄kız benim anneannem 11cocuk büyütmüş arka arkaya doğurmus annem 11kardeş düşün nasıl bakmış ya şuan aklıma geldi 🧐
prensinveannesininguncesi mirayybebek ya bazen düşünüyorum da o nesil Allah’a emanet büyümüş .Bizim gibi araştırıp okuyup büyümemiş .Mesela Annanem anlatıyor annem doğmuş eve yatırıp halı dokumaya gitmiş. Ya evde ağladıysa diyorum .Yok ara sıra gelip emziriyordum diyor 😏 Ama biz uyandırıp emzirip yatırıyorduk yeni doğduğunda .en basit örneği .Bu arada zorla emzirmek için uyandırdığım günler aklıma geldi sarılık olmasın diye 😂
Nescafe Gamzeli03 yaa sormayın akıl işi değil benim annemde 4 çocuk + ev işi ( ki çamaşır makinesi bile yok o sıralar elde yıkıyor çamaşırları ) + çalışan biriydi valla kadın neler çekmiş şimdi daha iyi anlıyorum annemi keşke hayatta olaydı da ona daha çok şey yapabilseydim. çok borçlu hissediyorum kendimi anneme karşı .😞
Gamzeli03 Nescafe cnm benim Allah rahmet eylesin ana hakkı ödenmez sen nasıl evladına severek isteyerek yapıyorsun bu saat de bebeğin için ayaktasin ya annen de severek isteyerek yapmıştır bunları için rahat olsun rabbim mekanını cennet eylesin inşallah 🤲😘😘
Kbrasahiinn06 Tabiki biz bu saatlerde buranın kadrolu elemanı oldum zaten 😂😂 kız ben bide ikinciyi düşünüyorum nasıl bi delilikse 😂😂
prensinveannesininguncesi Kbrasahiinn06 😂😂 benim 2. Çocuk fikri aklımda dahi yok Hatta 2. Çocuk da ne demek ? 😂 büyük konuşmak istemiyorum ama Rabbim olmayanlara versin benim oğluşjm bana yetiyor 😂
prensinveannesininguncesi Bebegimveben12 bende aynı durumdayım .Ya ayağımda ya kucağımda.Önceden babada duruyordu .Artık onda da durmuyor .Sürekli beni istiyor 😔
Kbrasahiinn06 prensinveannesininguncesi ay ne biliyim düşünüyorum valla bazen beraber büyürler diye 😂 tabi onlar büyürken ben naparım bilmiyorum da 😂
prensinveannesininguncesi Kbrasahiinn06 tebrik ediyorum 👏😂 sizi benim de eşim istiyor ama maalesef 😂 oda sizin gibi birlikte büyüsünler diyor
Ipeks_mom Bebegimveben12 bizde aynı durumdayız kafam kaldrmıyo artık göz kapaklarımı açik tutmakta zorlanıyorum bebegm 1 aylık nerden buluyo bu enerjiyide uyumuyo blmyorum
Nisan_35 Nescafe bence bizim hamilelikte kullandığımız folik asitler balık yağları yaptı bu nesli böyle uykusuz🙈🤦🏻♀️
mirayybebek prensinveannesininguncesi evet yaaa evde doğuranlar hele😄kız hastahanede doğurduğumuz halde iğne üstüne iğne yedik ağrılar gecmiyordu
Veraveannesi Saat 1.5 dan beri uyuyo 20 dk kalkıyo oturuyo uyuyo bende bekliyom ne zaman gerçek uykuya geçicek tam 4 aydır sabaha kadar oturuyoruz bu saatler olmadan gece uykusu yapmıyor 🤦🏼♀️ Bende buraların gececisiyim