Gamzeli03 yaa sormayın akıl işi değil benim annemde 4 çocuk + ev işi ( ki çamaşır makinesi bile yok o sıralar elde yıkıyor çamaşırları ) + çalışan biriydi valla kadın neler çekmiş şimdi daha iyi anlıyorum annemi keşke hayatta olaydı da ona daha çok şey yapabilseydim. çok borçlu hissediyorum kendimi anneme karşı .😞