Sedagenco Beyzasim bizim şişti 1 aydır ama son 2 gün kala acayip kabardı ben tahmin ettim sonra zaten
Beyzasim Cerenaslan aynı bizimde öyle ya 9 ay 22 günlük ama diş bizi mahvetti bembeyaz ve şiş kaç zamandır ama daha çıkamadı 😒
Cerenaslan Beyzasim 17 gün sonra 3 ay olucak dişlerin dibi bembeyaz ama maalesef yaklaşık 3 aydır hala çıkartamadı yani neyin neysi bu böyle anlamadım gitti vallahi çok zor ya.
Beyzasim Sedagenco gözünüz aydın darısı başımıza inşallah 9 ay 22 günlük ten selamlar 😅 hala beklemekteyiz biz
Sedagenco Bayan32dis ateş çok hafifti yani yok denecek kadar azdı herhangi bir döküntü kızarıklık olmadı