Bütün huzursuzluğumuz, ağlamalarımız, gece sürekli uyanmalar bi sağa bi sola dönmeler, yemek yememe ara sıra düşük derecede ateşler ve 1 hafta boyunca ishal olmamız hepsi dişe bağlıymış çok şükür bugün gündüz baktığımda dişleri çok şişmişti anneme dedim bak bakalım bişey varmı şişmiş ama görünürde yok dedi şimdi öyle gözüme çarptı ağlarken baktım aşırı derece şişmiş ve kızarık kontrol edeyim dedim birde ne göreyim patlamış dişimiz🤗 çok şükür başlangıç yaptık 4 aylıktan beri yavrum ağrı kaşıntı ve aşırı salya akıntısı vardı şuan 6 ay 4 günlüğüz diş çıkarma dönemindeki annelere sabır diliyorum ve nedense mutlu oldum inşallah bütün bebekler bu dönemi ağrısız bi şekilde atlatırlar 😇🥰🥰