Sademm3 @Toprak2509 üşümüyor yoksa terliyor gece bakıyorum sıcak oluyor beşiği peteğin hemen yanında ondan sanırım bilmiyorum🤷♀️
Mrbmrb Toprak2509 lcw baya kalın. İçine zıbınla yatır. Oda da çok sıcak olmasn. E bebek tulumını tavsiye ederim. Pijamayla yatırıyorum e bebek tulumu üstüne. Oda 22bucık derece. Hiç terlemşyır
Mom4775 Toprak2509 odamız 21.2 22.2 arasında değişiyor. 2.6 tog kullanıyoruz. İçine zıbın artı pijama takımı giydiriyorum. Ne terliyor ne üşüyor.