2 gündür giydiriyorm kontrol ediyorum bebeğimi cildi nemli gibi. Ne sıcak ne soğuk değişik. Terlemiştir diyeceksiniz ama daha terlemiyor 3 aylık. Gece uykularını bölüyorum onun yüzünden üstünü değiştirip çıkarıp attım en son. Kullanıpta böyle olan var mı. Hasta olcak bebeğim diye korkuyorum