burcugokhanberkecan carsamba gunu oldu oglumda ilk gun ates 37 oldu baska da olmadi cok sulur ama cok huysuz ve cok agliyo hele bugun surekli agladi bende biyeri agriodur diye calpol verdim ve snnda uyudu
FerideguL Selim2011 ben anneme topu atıyorum en azından o anı görmüyorum çok şükür daha hiç görmedim oglumdada kizimdada ya eşim ya annem götürüyor asiya 😊🙈🙈
5babyslove FerideguL korkmayın bizde cuma günü yaptırdık aşılarını çok şükür ateş olmadı ama ben yinede sürekli takip ettim biraz mızmızdı ama zaten hep mızmız 🤦🏼♀️ Kesinlikle ateşi çıkmadanda ilaç vermeyin ben vermedim
fatima FerideguL ateş akşama doğru olduda ağrısı vardı sanırım bizimkinin çok ağladı calpol verdim uyudu baya halsiz gibiydi sanki emdi tekrar uyudu ateşi akşam çıkmıştı
Miraclemom Oglumun da yarın 2. Ay aşısı var ben de merak edıyordum teşekkürler paylaşım için. Acaba aşı oncesı calpol vermeli miyim agrısı olmaması için? Ikı aşı mı oluyor tek aşı mı acaba?
5babyslove Miraclemom iki bacağından birde kolundan verem aşı üç aşı oluyor sakın gitmeden ilaç vermeyin vücudu savaşmalı geldikten sonrada ateşi yükselmedikçe ilaç vermeyin inşallah ateşsiz kolayca atlatırsınız
Suespodu FerideguL Bizde geçen hafta perşembe olduk. Bi sıkıntımız olmadı sadece uyku yaptı bütün gün deliksiz uyudu 🤣😅
Buse_ FerideguL biz de malesef ateş oldu 1 gün doktorumuz da aşı yapılalı 24 saat olduysa artık şurup verme dedi dediği gibi de 24 saat geçince ateşi yükselmedi umarım siz de ateş olmaz