Senemasil 3 saatte bir yemek yiyor uyanınca hemen o uyku sersemligiyle kahvaltisini yapıyor 1 buçuk saat sonra meyve yogurt vs. veriyorum 1 bucuk saat sonra da öğlen yemeği 3 saat sonra da muhallebi tarzi bisey yapiyorum öyle öyle gidiyor hep ek gida ile beslendiği için mutfaktan çıkamıyorum ama çok şükur vitaminleri falan çok iyi doktor da şaşırdı mama veya anne sütü almadığı halde her değeri çok güzel dedi