canoglum_ benim oğlum 10 aylıkken memeyi bıraktı emmedi , 1 yaşa kadar formul sütle destekledim , yaşı dolunca inek sütü verdim tiksindi formül sütüde almadı sonra, hala geceleri süt içmez , gündüzleride içmiyo kısacası sütü sevmyo o yüzden kalsiyum desteğini sabahları peynir yemeklerde 1 kase yogurtla açığını kapatıyoruz. Gece yatmadan öncede sütle yapılan irmikli muhallebi yediriyorum yarım muzla karıştırıp . 3 ana öğün 3 ara öğünmüş falan fıstık hiç uygulayamadım çünkü öğün araları 4 saat ana yemeği yiyince ara öğünü midesi almıyo , takılmayın yani yediği kadar yesin.yemediği sevmediği şeyleri de muhallebiyle yada yemeklerin içine koyarak açığı kapatabilirsiniz :)