ariamom Synmannesi benim bebeğim 7 ay 14 günlük bende daha hiç olmadım daha önce de test yaptım korunduğumuz halde, fakat telaşlanmayın benim doktorum bir yıl içerisinde düzene gireceğini söylemişti
Mugeymen Synmannesi eski usul https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.annemce.com/hamilelik/parmakla-hamilelik-testi-nasil-yapilir.html&ved=2ahUKEwj0ydi5wuztAhVspYsKHSMQCwoQFjABegQIARAB&usg=AOvVaw08Ivx-v0KjM7xtKgdEqBSE&cshid=1609015800793
Brrn8890 Synmannesi ben 8 ay sonra adet olmistum.emzirmekle.alakalimi.bilmiyorum ama ben emziriyodum.
sarisinbayan Synmannesi normal bence cnm ben 2 sene sonunda ilaç tedavisi görerek adet oldum yınede emin değilsen test yapabilirsin