Synmannesi 6 ay 1 günlük kızm 4 ay anne sütü verdim malesef meme reddi yüzünden emmedi sütüm kesildi ve hep mama alıyor ve süttün keseli 2 ay olcak toplam 6 ay oldu hala adet olmadım normal mi ? Alla alla sütüm de yok süt koruyor desek
Sum87 Synmannesi 1 seneye kadar düzensizlik normal deniyor ama siz yine bir doktorunuza gözükün mutlaka😊
Esenazra Synmannesi test falan yaptınız mı hamile olma olasılığı var mı? Benim kızım 5 aylık 3 hafta geçti benim de test yaptım bişey çıkmadı ama hala olmadım neden acaba ?
Mugeymen Synmannesi süt korumaz adet olmamam normal vücut daha Kendini yeni toparlıyor ama aklında şüphe varsa test yaptır için rahat etsin
Synmannesi Esenazra ay korkarım test yaptıramam :( bir de pozitif çıkarsa diye adet olmadım alla alla ya ins düzene girer
Sum87 Synmannesi hiç olmazsanız sorun ama düzensizlik normal diye biliyorum aynı durumda olan arkadaslar varsa yazarlar mutlaka 😊
Synmannesi Mugeymen ya korunuyoruz geri çekme ile ins düzene girer 6 ay olcak olmadım hiç adet sütte vermiyorum :( normal mı
Mugeymen Synmannesi bence normal bebeğim on aylık olduktan sonra ben âdet görmeye başladım düzenli de değil. Gecikme oluyor
Synmannesi Mugeymen ben 6 aydır hiç olmadım sen düzensiz olmuşsun yine canım alla alla süt de vermiyorum
sparrow Synmannesi yok dedin ya neredeyse 2 ay olacak emzirmeyeli diye ondan dedim uzun bir süre olmus.
Mugeymen Synmannesi eski usul https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.annemce.com/hamilelik/parmakla-hamilelik-testi-nasil-yapilir.html&ved=2ahUKEwj0ydi5wuztAhVspYsKHSMQCwoQFjABegQIARAB&usg=AOvVaw08Ivx-v0KjM7xtKgdEqBSE&cshid=1609015800793