Mom233734 kendim yazmisim gibi okudum ben soyle bir cozum buldum 1 saat memedr kalmak ne ki 6 saat emzirdim ben sinir krizi gecirdim patladim yastigi yuzume basip ciglik attim boyle cinnetler geckrdi ben sutumu duzenli sagiyorum biberona koydum memis emmeden once 50-60 veriyordim boyle emme isi olmasi gerek sureye iniyor bebek kucuk oldgu icin cenesi yoruluyor ve kuvvetli emmeyi ogrenmesi icin zamana ihtiyaci var boyle destekleyebilirsiniz 6 saatte uyumasi normal degil 2. Saatte en azindan uykuda sagdiginiz sutunuzu verin emzirme sureniz cok aralik oluyor sut birikimi olup mastit olabilirsiniz akar durur sutler bosa