Mom233734 O kadar benzer şeyleri yaşadım ki o dönemde 😊 Şimdi 3 aylık oldu bebeğim de, gün geçtikçe o memeye yapışık yaşar hali azalıyor. İlk 1.5 ay ben de öyleydim, insanlıktan çıkmıştım, tuvalete bile gidilmiyor gerçekten. Sütüm yetmiyor mu diye düşünme, genellikle seni istediği için memeye saldırıyor. Zaten sen de diyorsun, süt emdikten sonra kusuyor diye, fazla sütü atıyor, yani sütün yetiyor. Acıkınca, kakasını yapmak için, canı sıkılınca, gazdan canı yanınca, her türlü sebepten emmek isteyecek.
Ben çok daralınca şöyle düşünüyordum: beni şimdi hiç bilmediğim bir gezegene atsalar, çevremde daha önce hiç görmediğim şeyler görsem, korkudan anne bildiğim kişiye yapışır onu bırakmak istemezdim 🤭 Bu kadar muhtaç olduğunu düşününce biraz gerginliğim geçiyordu. Zamanla her şey zorluklarının yanı sıra zevkli hale gelecek ❤