BuseBuglemKerem Doktorum da önerdi hemşire de ama yine de içirmedim aylarca kucağımda salladım hoplattım bir şekilde bitti gaz sorunu. Lütfen içirmeyin anne sütü ve formül mama harici bişey görünüşte bişey olmuyor ama içine verdiği zararlar var.. Siz bol bol için hatta kimyonu kaynatıp direk için ama bebeğinize vermeyin