BuseBuglemKerem
Ben şimdiye kadar 2 defa verdim. 2 buçuk aylığız. Maşallah diyeyim normalde hiç gaz kaka uyku problemimiz yok. Ama 2 defa 2-3 gün boyunca çok huzursuz olduğu zamanlar oldu, verdim rezene yarım çay kaşığı kadar. Hemen uyudu 1 saat, uyanır uyanmaz pıt pıt sürekli çıkardı gazını, 1-2 saate kaka de kaka yapıp sonrasında gülücüklerle dolu bir gün geçirdik 😃 yani çok mecbur kaldığımda veririm ben, ama her gün vermeye içim rahat etmrz, çok mecbur kalırsam yani