Mora Ben bilinçli bebek diye bir kitapta okumuştum bebeklerin gündüz illaki stresi olurmuş herşey süper olsa bile bebeklerin yapabildiği şeyler sınırlı olduğu için ulaşamadığı bir oyuncağa bile stres yapabilirmiş bunlar da birikirmiş en çok geceleri ortaya çıkarmış ve tıpkı sizin anlattığınız gibi olurmuş ne yaparsan yap susturamazmışsın o kendisi susarmış ve sustuğunda çoook derin bir uykuya dalarmış rahatladığı için. Bu bebekler ileride ruhsal olarak daha sağlam olurmuş. Bence stresini atabildiği için mutlu olun ve ağladığında ona sarılın, hep yanında olduğunuzu söyleyin yeterli yazıyordu kitapta. (aç veya hasta olmadığında diye belirtiyor tabi) benimki de arada yapıyor hiçbir problemiyokken diş bile yokken yapıyordu. Sezaryenle Doğan veya küvezde kalan bebeklerde daha çok olurmuş benimki de öyle. Bana mantıklı gelmişti en azından stres olmuyorum bunun neyi var diye☺️ Amma yazmışım