Mora benim kızımda 15 aylık aynı sizinki gibi tam 1 saat sonra öyle bir ağlıyor ki çığlık çığlığa, benim araştırıp öğrendiğime göre uyku döngüsünü tek basına döndüremediği için nasıl şekilde uyuyorsa o şekilde uyumak istediğğnden ağlıyormus, nasıl uyutuyorsunuz siz desteklimi?