Sznsyln Zeyzeyka evet tadı çok tatlı hatta 😀 kızımda ocean kullanıyorum bende ama kendimde pek önemsemedim açıkcası bi de evde o vardı daha önceden o yüzden kullandım o dönem
Zeyzeyka Sznsyln bende çok zor kullanıyordum tadından dolayı, kızıma ocean alınca araştırdım kendimede aldım zaten zeytinyağı gibi tadı eşim acaba bizi kandırıyolar mı bu sadece zeytinyağı olmasın diyor 😂
Lina_123 E-nes bu ilaçla birlikte corasprin falan kullandı mı aileniz kan sulandırıcı kullanmak lazım diye okudum internette ama şuan elimizde yok filyasyon ekibi de vermedi