Bizimde karantinada son günümüz 🤗 ben emzirdiğim için ilaç kullanmadım çok hafif atlattım elhamdülillah. Eşim de çok iyiydi aslında ama çevre baskısı sonrası ilacı aldı çok kötü oldu 2 gün yatak döşek ishal yattı sonra ilacı kesti birkaç güne toparladı çok şükür.. Yani o kadar yen etkiye değecek haldeyse ilaç alınmalı bence yoksa bünyeyi o kadar zorlamaya gerek var mı bilemiyorum.. Geçmiş olsun bu arada Allah şifa versin inşallah