Melooo LzzyGrnt önerin için teşekkür ederim tercihlerimi bu yönde kullanıcam 👍ısırırım teyzesi hepinizin yerine🌺
Dygosmn1 Melooo 13 ay 1 gunluk benimki ahhh ahhh sipa ya ayaklari bitek etli pogaca ayakli 🤣 vallah vicco aldim 2 gun oldu oda olmadi onun bi buyugunu alcam yada baska model bakicam ☹
Melooo Dygosmn1 arkadasımda viccodan al dedi tamamen açılanlar varmış onlara bakcam bende cünkü taraklı içinden geçmiyor 😅
Melooo Kubraaydinpf baktım şimdi önleri baya geniş duruyor ama durusu tuhaf duruyor ayakta da öyle duruyor mu önü fazla büyük geniş duruyor ayak girince belki düzgün durabilir
Kubraaydinpf Çok şık değil ama baya öneren doktorlar var attipası ilk adım için çokda rahat instagram sayfası var attipas_türkiye diye ayakta durusu varbakın isterseniz