Benim oğlumun da ayakları böyle taraklı ve üstleri tombik 😂 çok ayakkabı denedik olmadı vs en son çareyi iki kriterde buldum, ayakkabının özellikle burun kısmı geniş olacak ve yan çevirip baktığında ayakkabının üst kısmı kesinlikle çökük olmayacak. O zaman oluyor ayakkabı. Ve 1 numara büyük alırsan çok rahat giydirirsin. O tatlış ayaklardan bir ısırık al benim için bu arada 💕😍