Mommysharkdoodoodoodoo benim bahsettim uyku egitimi degilki tam olarak bebeğimi aglatmıyorum yada baska bişey yapmıyorum sadece bir düzeni var ve uyurken kendin uyuyacaksın annecim ben yanındayım diyorum ve oda bana tamam diyor sonra uyuyor yani uyku egitimi bu olamaz bence tabiykide cocuk bu saatlı alarm degil ama onun uykuya ihtiyacı var büyümesi için ve belli saatlerde uyuması lazım ki büyüme hormonlarının salgılandıgın zamandan yararlansın