Ezop
easy yönteminden bahsediyorsunuz sanırım. Aslında hepimiz bence aynı şeyi yapıyoruz sadece bunabir isim koymuşlar. Uyanınca ilk iş ben altını açıyorum sonra yediriyorum aktivite biraz yapıyorum ayına göre sonra uyku vakti geliyor ve o uyurken kendime zaman ayırmaya çalışıyorum. 2,5 aylığız şu an desteksiz uyuyamıyoruz ama gece en geç 12 yatıp 6-7 gibi kalkıyor beşiğinden. uyku eğitimi için 3. Ay dolduktan sonra uyku arkadaşı ile uykuya daldırmayı deneyeceğim ve tabi ki kitap okuyarak 🙏🏻