Kiraz bende uzun bir süre pamuk ve su kullandım. Hatta dışarı çıktığımızda, pandemi öncesi yani, avmye gittiğimizde bile yanımda pamuk taşıyordum. Bebek bakım odasındaki musluktan ıslatıp silip kurulayıp öyle bezliyordum.
- ayından sonra tamamen unibaby yenidoğan ıslak mendile geçtik. Başka bir çok ıslak mendil denedim ama memnun kalmadım. Bir de bi ara bime Deepfresh probiyotikli ıslak mendil gelmişti o çok güzeldi.